Hanımlar bir çok post açıldı burda bu konuyla alakalı ama fikirlerinizi almak istiyorum.oğlum 22 aylık memeden ayırma zamanı iyice yaklaşıyor.Ben 2 buçuk yaşına kadar emziririm diyordum ama aklı iyice erdikçe bırakması zorlaşacak gibi görünüyor.Bir anda kesmeye vicdanım el vermez sütüm varken de emsin diyorum bir yandan da zaten çalışıyorum ben yokken aklına gelmiyor zaten kademeli azaltmış gibi oluyorum ama memede uyuyan bir çocuk olduğu icin uykuya geçişlerde zorlanıyor ya da hiç uyumuyor ben yokken.önerileriniz nelerdir ? Galiba bi de ben de mi hazır değilim diye sorguluyorum kendimi