4 aydır sıkı diyetteyim ben de.Şu an 5.5 aylık kızım. Tahlil yapılmamıştı o zaman ama kakada kan, mukuslu kaka, geceleri huzursuzluk, ağlama, kulak arkasında döküntü vardı.Uzun bir süre iyidik ama 20 gün önce vücudunda kızarıklar çıktı. Eyvah dedim çoklu besin alerjisi var kesin. Sonra alerji doktoruna gittik. Kızıma bebe yağı kullanıyordum duştan sonra. Doktor bebek yağı alerjiktir kullanma sakın dedi. Başka doktor yumurtayı kes dedi. 1 hafta yumurta yemedim 3 gün önce yemeye başladım ama kızarıklık yok. Bebek yağı kullanmayı bıraktığım için geçti bence kızarıklıkları. İnşallah darısı süt alerjisine🙏