Benim bebegimde 20 aylik, alerjisi var ama neden oldugunu anlayamadim, bazi gunler gozu sisiyor, dudagi sisiyor , vucutta kizariklik oluyor . El ve ayaklari sisti bir kere. Haftaya kan testi yaptirilcak, alerji damlasi hergun kullanmasina ragmen yinede oldu. Birde kabizlik sorunumuz var alerjiye mi bagli bilemiyorum. Sisme belirtisi olan bir tek biz variz sanirim