Pisili oğlumun mukuslu kaka, aşırı huzursuzluk, sürekli ağlama, uykuya dalamama, hırıltı, geçmeyen pişik, konak, bi kere kanlı kaka, yuzunde sivilce her belirtisi vardı. 3 çocuk doktoru anlamadı. Ben alerji olduğundan emindim ama alerji doktoruna gittim 20 gündür süt ve süt ürünleri, yumurta, susam,tahin,soya,kasaptan köfte,salam,sucuk,sosis, çığ köfte, paketli gidoalr hiçbirşey tüketmiyorum. Çikolataya hasret kaldım ama sabredeceğiz elbet geçecek diyorum. Yeter ki bebislerimiz iyi olsunlar.