Siret Sevdaa11 benim kızımda anne sütü alıyor ama gelişimi az diye gastroenteroloji smilac diye raporlu bir mama yazdı onu içiyoruz ayın 9 unda kontrol var bakalım 3 ayda ne değişti merak ediyorum
Sevdaa11 Siret ya çok geçmiş olsun benim bebeğim 2,400 gram doğdu 5 ayımız biticik daha yeni 6 kg oldu çok üzülüyorum ve hep kabız olmasına rağmen
Aag Ayca77 dereotu da mı 🥺😰 süt için yiyordum. Yemem daha. Pazı yedim geçen hem gaz yapmaz hem alerji diye ama ilkkez kakasında kan gördüm. Pazı bize alerjik. Sadece havuç patates yiyebiliyorum şuan. Ctesi doktor ne diyecek merak ediyorum. Süt pazı garanti alerjik gerisini bilmiyorum artık.
Ayca77 Aag aaa pazı da mı alerjik Allah’ım yaa şaka gibi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bende yiyecek bişey bulamadığım için pazı çorbası içiyorum hep
reyhandemirbasaran Sarimom alerji bölümüne götürdüm ben. Çocuk doktorum yönlendirdi. Iyiki de götürmüşum. 3 aylikken tespit edildi. Kilo artisi da yavaslamisti belirtilerden biri oydu.
Elifalbatros Ataselim benim oğlum alerjisi ve yanları egzama oluyor kuru doktor gidin bence ihmal etmeyin çok huysuz oluyorlar uyku olmuyor
Papatyag Pisili geçmeyen gazı ve biraz egzaması vardı başka bir belirti yoktu süt duyarlılığı çıktı. 9 aylık bitti çok şükür.
haavvvaaaa Kızlar Bebegim 3 aylık 1 haftadır falan büyük tuvaleti değişti köpüklü gibi asitli gibi içinde kabarcıklar görüyorum sizce neden olabilir fikriniz var mi
Seyma9294 Benim oğlumda 3 aylık mukuslu kaka oluyor bazen bazen olmuyor, yüzünde birkaç kızarıklık oldu, gazı zor çıkarıyor doktora kakayı gösterdiğimde bir şey yok dedi ama tedirginim sanki balık ve tavuk yediğimden sonra huzursuzlanıyor
Esrasel20 Pisili merhaba bizim de alerjimiz var süt ürünlerine gürültülü kaka karın guruldaması mukuslu kaka ciltte ve vücudunda kızarıklık benek benek oluyor cilt kuruluğu kulak arkası kuruluğu egzama gibi kafasında Konak oluyor geçiyor gibi oluyo tekrar oluyor huzursuzluk meme reddi az emmek kilo alımı da çok yavaş ve daha aklıma gelmeyen bir sürü belirti var
Shrr Esrasel20 3 bucuk aylık kızımda aynı belirtiler vardı, süt ürünleri alerjisi dendi, 1 haftadır yemiyorum, siz ne zaman beri böyle düzelme degişme var mı, konak temizligi için ne yapıyorsunuz acaba
Seyma9294 Esrasel20 Siret ondan mı huzursuz oluyor acaba ama ne biliyim endişeliyim az önce altını aldım yine kakası sarı az mukuslu parçacıklıydı
Findikbebisim Pisili Birde guluteni kesip deneyin o kadar zor ki😔 ama guluteni kesince bizim hemen farketti egzamaları
Eren18 Findikbebisim bizimde glutenmiş sanırım sorunumuz 3 aydır diyetteydim hiç geçmiyordu sivilceleri geçen hafta gluteni kestim geçti 😥
Siret Sevdaa11 Benim kızım gibi oda o aylarda o kadardi doktor kan testi yaptı bağışıklık sistemi düşük ve zayıf dedi günlük hala ishal gibi yapıyor nasıl kilo alsın bu bebek bilmiyorum ki ek gıdada yemiyor tükürüyor
Kayraberra Pisili benimde bebeğimin yüzünde devamlı kırmızı şeyler çıkıyor kuru oluyor yüzü neyden kaynaklı olabilir doktorun verdiği krem anlık geçiriyor sonrabtektar çıkıyor bilgilendirir misiniz acaba beni de
Meltem123- Kayraberra benimkinde de oyle bir sorun var :( bazen vücuduna da geliyor. Bi kaç kişi çok sıcak giyindiriyorsun dedi. Bazen sönüyor hiç olmuyor. Gerçekten de sıkı giydirdiğim icin mi acaba. Kuruluk icin de mustelanın Stelatopia Emollient Balm aldım çok güzel nemlendiriyor
ilyalumomy Ayca77 olabilir belkide yediğimde kırmızı noktalarımız çıkmıştı yüzde sadece ve denediğim herşeyi 3 gün kuralı uygulayarak tükettim
Bgmce Ilknur-4 evet uyutuyorum 20 dakikada en fazla uyanıyor.2-3 kere böyle uyutuyorum.Gece uykularıniz nasıl?Gece uykularda uyutuyorum ağlayarak 2-3 kere kalkıyor. Zor dalıyor uykuya gece
Ilknur-4 Bgmce 7 gbi uyuyo gece 3 e kdr 2 3 kez emmek için uyanıyor 3 den sonra 1 saat uyanık kalıyo tekrr uyutncada sabaha kadar yarım saate bir uyanıyo artık cok iyi diyemeyiz yani ama gündüze göre cok cok iyi yinede