Feyyyzza bende 4 yıl önce yaptırdım devlet Hastanesi’nde ama bayılttılar ondan önce ağıza sprey sıkıyorlar uyuşturup narkoz verdiler sizde o şekilde isteyin şahsen ben bayılmadan yaptıramazdım . Endoskopi sonrasında herhangi bir ağrı acı hissetmedim sadece narkoz aldığım için 2 saat birşey yiyip içmek yasaktı. Geçmiş olsun 🌼