Feyyyzza çok kötü tabi bilmiyorum bence kötü bne hemşireyim kırk yılda bir alerjisi olanlara sedasyon veremediğimizde yaptıklarımız olmuştu çok zor oluyor. Ağzına birşey takıcaklar kapatma diye plastik 2 parmaktan biraz ince 1 hortum düşün onu yutacaksın ve ilerlicek ilerlediğini hissedeceksin. Mecbur olsa tamam da imkan varken gerek yok bence. Konuş tekrar mutlaka devlette de yapıyorlardı sedasyon lu ben 2 kes hem endoskopi hem kolonoskopi oldum ama hiç hissetmedim tabi uyuttukları için