Persembe günü endoskopim var sabah 9da. Bayıltmadan yapıyolarmıs. Cok korkuyorum. Çektiren varmı? Nasıl oluyor anlatırsanız dinlerim. Ciddi mide sorunum var 2 aydır bu gunu bekliyorum sürekli midem agrıyor. Korktugum için az kaldı vaz geçmek üzereyim 😥