annesininaslanii Feyyyzza daha 2 gün önce kayınvalidem oldu özel hastanede oldu ama genel anestezi ile yapmışlar
elmaliturtam Yaptırdınız mı bilmiyorum ama üç kez yaptırdım bir gram acı sızı yok zaten sprey sıkıyorlar sadece bir öğürtü geliyor o kadar bir kaç dakikalık işlem hiç ama hiç korkmayın asla korkulacak bir şey değil gönlünüzü ferah tutun
elmaliturtam Ha üçünüde özelde oldum sordular hangisini tercih edersiniz diye ben öyle tercih ettim ilkinde tek gittiğim için anestezi almak istemedim ki iyi ki de almamışım hiç bir şey yok
Nev12 Feyyyzza çok hafif bi narkoz veriyorlar ama hissediyorsunuz acı ağrı hissetmiyorsunuz fakat hortum saldıkları için öğürme hissi oluyor . Çok hızlı bitiyor zaten bişey anlamazsınız inşallah kolay geçer 🙏
Sldmrt Feyyyzza bende anestesisiz olmuştum. Boğazınıza uyuşturucu bi sprey sokuyorlar bi hasta bakıcı da çırpınmayınn diye sizi tutuyor boğazınızdan hortum sokuyorlar biraz öğürme hissi geliyo hortum oynadıkça. Ama kısa sürüyor. Birazda boğaz tahriş oluyo haliyle. Anestezi olmadan bi daha yaptırır mıyım yaptırmam kötü bi deneyimdi açıkçası.
Feyyyzza annesininaslanii ben özel hastanede 500 e yaptırıcam nrden bu kadar pahalı anlayamadım luks bi özel hastane mi