Bende tabağı ve kasesi var hep ikisini kullanıyorum hiç koku olmuyor, elde yıkıyorum zaten kullanma talimatı bile oluyor ilk geldiğinde. Acaba bekletildi falan mı da koku oldu anlamadım. Vakumlu olması vesaire çok iyi ben blw yaptığım için rahat ettim ben alırken puzzle gibi olanı yoktu olsa onu alırdım. Kaşığını cidden bende kullanamadım e bebegin kendi markası olan ucu metal sapi plastikler vardı onlardan aldım gayet güzel. Sülük olarak nuk pipetli kullanıyorum hiç akıtıyor ama aventin akıttığıni söyleyen çok fazla internet yorumlarına bakıp nuk aldım ıyiki almışım. Alıştırma bardağı da e bebegin kendi markası ucuz Br şey aldım o da asla akitmadi. Son olarak önlük olarak yine e bebekte uzun kollu aktivite için olanlar var blw yapacaksaniz onlar iyi oluyor ben bide ordan sıfır kollu almıştım temizlemesi de kolay 😊. Tek kullanımlık örtülere heveslendim ama almadım sofrabezi var nasılsa. Bazi şeylerde gerçekten çok para harcamaya gerek yokmus ben de en iyisi diye set alacaktım ama bu şekilde almak daha iyi oldu.