Sadekahvem papatyaannee Evet birde her zaman elde yikayamyrsnz oioi makinada yıkanmiyor. Bambu tabaklar makinaya atılıyor kullanımı daha rahat
Ahriek papatyaannee Hiç çıkarmadı ileri yaşlar da aklı erip çıkarır mı bilmem ama şu an çekip bırakıyor içinde zaten yemek bitince 2 dakika içinde bitti diyip temizlenip kaldırıyorum
Bebitom_3 Klymeneninatlasi çok hareketli yerinde durmayan bir bebek belki ondan mı tabağı doğru düzgün masada tutmuyor
Bebitom_3 Gizemisss şubatın her gününde farklı indirim oluyor ay sonuna kadar tam gününü bilmiyorum r bebek uygulamasını telefonunuza indirip ordan takip edebilirsiniz
Bebitom_3 Klymeneninatlasi valla üsten çekiyorum gelmiyor o tekniğini çözmüş yana doğru kaydırınca çıkıyor
balcicegin_annesi papatyaannee tabak kaşık ve önlüğünü kullanmıştım zamanında kullanışlı bir şey kaşıgındaki markası çabuk söküldü sadece ama önlük ve tabağı taş gibi hala yani