rosesbabys papatyaannee ben yine avent öneririm çünkü içimi çok kolay hiç bogazına tkaılmadan içiyor üstünüde değiştiriyorum ıslattıgında napayım🥲🥲
papatyaannee rosesbabys en azından iyi yanı var 😂 zaten şimdide günde milyon kere üst değiştiriyoruz kusma ağız suyu vs derken alışkınım zaten koymaz artık bana 😂😂
Sadekahvem papatyaannee tabağını ve dış kasiyicisını kullandım yapışıp kalıyor buraya kadar gzel ama bir süre sonra iğrenç koku yapıyor o koku yemeğe bile geçiyor. Ve bitkisel bebek deterjanıyla yıkadım buna rağmen o iğrenç koku oldu. O kadar para vermeye asla değmez. Şuan bambu mama tabağı kullanıyorum aşırı memnunum.
papatyaannee Sadekahvem aa evet onuda gördüm bambu setler acaba öyle bir şey mi alsam hem daha sağlıklı aslında dimi ?
Kedidirokedi papatyaannee yani duruyor öylece dolapta bir heves ettim tüm seriyi aldım ama olmasa da olurmuş çok elzem bir şey değil dışarıda kullanmak için 1 tane mama kaşığı yeter oioi haricinde ben kaşığından hiç memnun kalmadım
Sadekahvem papatyaannee Evet birde her zaman elde yikayamyrsnz oioi makinada yıkanmiyor. Bambu tabaklar makinaya atılıyor kullanımı daha rahat
Deletedmom5284 papatyaannee evet yıkayabilirsin ama jel olan tabletler kalıntı ve koku bırakıyor taş tablet kullanıyorum, birde yıkama sonrası hemen bi çeşmede su tutuyorum
theAna papatyaannee yani cepli de denedim ama önüne bi şekilde döküldü yine de. Giydirmeli aktivite önlükleri var ya onlardan aldım çok memnun kaldım üstü kirlenmiyor alt kısmını da hafif katlıyorum cep gibi dökülen orada birikiyor ama en azından üst kısmı kirlenmemiş oluyor. blw gibi oğlumun eline veriyorum kendisi yiyor o yüzden kirletiyordu hep ben sevdim yani. 14 aylık oldu hala kullanıyoruz 😇 bir de mama sandalyesi altına tek kullanımlık örtüler var onlardan alabilirsiniz dökülen ona dökülüyor 🙏🏻
papatyaannee theAna önlüğü o zaman sizin söylediğiniz gibi alayım mama sandalyesi daha almadım ona da bakıyorum şimdi daha tam oturmuyor tadımlara haftaya başlıyoruz mama sandalyesini iyice araştırıp şubatta alacağım o dediğinizi de altına o zaman alayım teşekkür ederim 🙏🙏
Elfvli papatyaannee hemde ne hareket 🙈 adı deniz resmen bir deniz gibi dalgalı 😀 hevesiniz varsa alın. Bende bir heves aldım çünkü. İyisi olsun , güzeli olsun , en markalisi olsun. Ama kaşığını cok az tabağını ise neredeyse hiç kullanmadım 🤷♀️
papatyaannee Elfvli açıkçası her şeye hevesim var bugüne kadar doğduğundan beri en iyisi olsun diye ilerledik ama şu an oioi sevdasından vazgeçip bir bambu setlere kaymaya başladım açıkçası 😂
Yagmuurr rosesbabys Forumumuzda sitenizin/sayfanızın reklamını yapmak veya sitenizin/sayfanızın ziyaret edilmesini istemek yasaktır. Yorumunuz bu nedenle silinmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
NilAsyaMom papatyaannee aynısının babyjem olanı var ondan al ama bence o da gereksiz tabi heves ediyorsun. Çok abartma hiç birini kullanmıyorsun zamanla kenarda kalıyor o yüzden en ufak yoldan halletmeyecek tavsiyem