papatyaannee Milena11 bence sonuna kadar hakeden bir marka bende chicconun kangurusunu almıştım kaç aydır kullanıyorum iyi ki almışım dedim 😍
papatyaannee Rabiia zaten nam nam olan iyi diyorlar 😊 şu an hareketli bir bebiş büyüdüğünde nasıl olacak bakıp göreceğiz 😂
papatyaannee Khaleesi evet pahalı o yüzden kararsız kaldım hakedecek bir ürün mü diye merak ettim kullanan annelere danışmak istedim
Milena11 papatyaannee al pişman olmazsın 5 çocuk büyütür ben 2.el aldım 500 tl ye sıfırlar biraz pahalı ama 2.el bakabilirsin yani aldığımda sıfırdan farksızdı😅
rosesbabys papatyaannee avent sulul ilk aldığımda asla akıtmıyordu ama 2 ay sonra dişleride çıkınca heralde aşındırdı akıtmaya başladı gözetim altında içiriyorum yoksa salladıkça üstü ıslanıyor😂
Kedidirokedi papatyaannee her anne bir gün kase ve çay kaşığına geçiş yapacaktır 😂 tüm set aldım kullanamıyorum özellikle mama önlüğü ve kaşığı çok sıkıntılı diğerleri idare eder mama önlüğü olarak e bebekten büyükçe bir önlük aldım omuzlarını kapatıyor aşırı kullanışlı
papatyaannee Deletedmom5284 bulaşık makinesinde yıkayabilir miyiz ? Az önce bir arkadaş özel deterjan kullandığını söyledi de
Deletedmom5284 papatyaannee evet yıkayabilirsin ama jel olan tabletler kalıntı ve koku bırakıyor taş tablet kullanıyorum, birde yıkama sonrası hemen bi çeşmede su tutuyorum
papatyaannee Elfvli öyle mi dersiniz kullanan bir kesim mennun bir kesim değil hareketli bebiş sizinki de galiba 😊
Elfvli papatyaannee hemde ne hareket 🙈 adı deniz resmen bir deniz gibi dalgalı 😀 hevesiniz varsa alın. Bende bir heves aldım çünkü. İyisi olsun , güzeli olsun , en markalisi olsun. Ama kaşığını cok az tabağını ise neredeyse hiç kullanmadım 🤷♀️
papatyaannee Gocicim kolay sökülebiliyor o zaman az önce bir anne de söyledi bebeğim söküp atıyor diye
papatyaannee theAna aslında önlüğün önünde cep olması çok cezbediciydi siz deneyimlemişsiniz kollu önlükler daha mantıklı o zaman ?
theAna papatyaannee yani cepli de denedim ama önüne bi şekilde döküldü yine de. Giydirmeli aktivite önlükleri var ya onlardan aldım çok memnun kaldım üstü kirlenmiyor alt kısmını da hafif katlıyorum cep gibi dökülen orada birikiyor ama en azından üst kısmı kirlenmemiş oluyor. blw gibi oğlumun eline veriyorum kendisi yiyor o yüzden kirletiyordu hep ben sevdim yani. 14 aylık oldu hala kullanıyoruz 😇 bir de mama sandalyesi altına tek kullanımlık örtüler var onlardan alabilirsiniz dökülen ona dökülüyor 🙏🏻
rosesbabys papatyaannee ben yine avent öneririm çünkü içimi çok kolay hiç bogazına tkaılmadan içiyor üstünüde değiştiriyorum ıslattıgında napayım🥲🥲
Ahriek papatyaannee Kullanıyoruz kaşığı ve puzzle tabağını Blw ile karışık gidiyorum 8 aylık hepsinden de çok memnunum ucunun küçük olması ağzına girmesi güzel arada disinide kaşıyor.Aventinde var kaşığı ve myceyin onlardan çok oioi seviyor bazen sulu yemekte versem önüne bitince tabağını koyuyorum elini bulayıp keşfediyor biraz da oyalıyor onu ben o arada kahvaltı yapıyorum vakumu cidden kuvvetli çıkaramıyor vlbizim için ideal olan bir marka 🥰
Bebitom_3 papatyaannee eğer aceleniz yoksa şubatta e bebek indirimleri oluyor her güne indirim ben o zaman aldım bazen 70 aldım tabağı hatta daha sonra 59 da düştü
Kedidirokedi papatyaannee yani duruyor öylece dolapta bir heves ettim tüm seriyi aldım ama olmasa da olurmuş çok elzem bir şey değil dışarıda kullanmak için 1 tane mama kaşığı yeter oioi haricinde ben kaşığından hiç memnun kalmadım
Ahriek papatyaannee Hiç çıkarmadı ileri yaşlar da aklı erip çıkarır mı bilmem ama şu an çekip bırakıyor içinde zaten yemek bitince 2 dakika içinde bitti diyip temizlenip kaldırıyorum