Khaleesi evet bunlar zorluyor ama o zamanlarda gündüz ekstra yoruyorum ki uyuyabilsin diye yani bol bol top oynuyoruz ya da deli danalar gibi saklambac oynuyoruz falan ayrica masallah bebetoya benim oglumu da hep kiz saniyorlar acayip sinir oluyorum baya kaşlı gözlü yavrum parkta masmavi giydiriyorum görenler kız mı diyor😬