Khaleesi 14,5 aydır ne atak bitti ne diş ne de başka bi şey. Sürekli uykusuzuz. 1 hafta düzelir gibi oluyo sonra başa sarıyoruz. Selam olsun uykusuz analara🖐🏻 Bu arada benim kızımı da hep erkek sanıyolar artık “kız ama erkeğe benziyo evet” diyorum😂🤦🏻♀️