kitapkurdubebeninanasi ubeyitsongulasya Allah çok büyük ve Asya çok şanslı sizin yavrunuz olduğu için❤ Rabbim size güç sabir versin yavrunuza da sağlıkli bir gelecek nasip etsin🙏
ubeyitsongulasya kitapkurdubebeninanasi Teşekkür ederiz Allah razı olsun Allah evlatlarınıza sağlık versinn ❤❤
Alyam1006 ubeyitsongulasya çok haklısın her kelimende bu forumda sırf kendini öne çıkarmak için saçma sapan yprum yapan bi 5-10 kişi var asıl ruh hastaları onlar forumda yatıp kalktıkları için neyse hiç üzülme canım benim inşallah herşey kalbine göre olur
ubeyitsongulasya Alyam1006 gerçekten öyle..Inşallah çok sağolun hepbirlikte güzel günler görelim insallah❤
Minis Öncelikle kolaylıklar diliyorum ve sizi tebrik ediyorum dikkatiniz için. Postunuz da çok iyi olmuş çünkü burada gerçekten herkes doktor gibi davranıyor çok büyük vebal aslında o anneye bi sey yok normal demek . Anne farkettimde mutlaka bi şey vardır.
ubeyitsongulasya Minis gerçekten öyle.. evet bir sorun olabilir doktora gidin demekten daha kötü saçmalama birşeyi yok bebek işte demek. Anne hisseder.. ve bir bebe belirli zaman dilierine kadar geç konuşabilir geç yürüyebilir nebiliyim bazı şeyleri geç olabilir.. Ama göz teması kurmaması ve ailenin seslenişine bakmaması bunda geçlik kavramı olamaz bence. bu doğuştan gelişen duygusal bi bağ gibi birşey.
Rkyyksl ubeyitsongulasya mehabalar nerede yaşadığınızı bilmiyorum ama Ankara’da alanında çok iyi bir doktor var Sabri Hergüner lütfen araştırın bebeğinizi birde o görsün çok zor randevu bulunuyor muayene ücreti yüksek ama tanılamada çok başarılı. Sosyal medyadan Hergüner terapiyi de takibe alabilirsiniz
ubeyitsongulasya Rkyyksl mutlaka dediğini dikkate alıcam kayseride abim doktor araştırıcaktı gidicektim neden ankarayada gitmiyim kızım için.. çok sağolun ❤
askanne10 ubeyitsongulasya merhaba sen çok güçlü bir annesin bence. Evladında saba sahip olduğu İçin şanslı çok erken fark edip sonrası düzelme durumu olması için çok uğraşmışsın. 19 aylık bir bebeğin tüm otizm belirtilerine rağmen özel eğitim ile 23 aylıkken düzeldiğini burada okudum şeker portakalı diyordu kızına annesi. Hepimizin içinde evlatlara karşı hep bir şüphe olabilir ama bunu anlamak ve o yolda ona ışık olmak süper güçlü anne olmayı gerektirir. Senin evladına sevgini yüreğimde hissettim yeni kaybettiğim karnımda bebeğimi ona olan hislerim cennetiki bebeğim meleğim
ubeyitsongulasya askanne10 ağlamak için artık insanların dokunmaları yeter dediği dönemdeyim inan süper güçlümüyüm bilmiyorum ama sen çok süper güçlüsün çünkü anne evladının rahminde olduğunu bildiği andan itibaren annedir ve sen melek anne birgün cennete evladını görmek için bile dahi olsa girmeyi nasip etsin mevlammm kurban olduğum herkesi bir imtihana sokuyor… Varsa çocuklarına sağlık yoksa gelecekteki çocuklarına sağlık versin mevlam.. birdaha bu acıyı yaşatmasın inşallah.. yerim seni canım benimm 🤲🏻❤
Mine26 Daha önce de konuşmuştuk canım Allah kolaylık versin şimdiden çok uzaksınız daha eminim hersey çok güzel olacak 🥰🥰🥰
askanne10 ubeyitsongulasya çok şükürler olsun ki bir evladım olmuştı 38 yaşımda doktor altı ayda belki bir bebeğin daha olabilir demişti yaşım 40 miyim kistim felan var diye o süreçte bu bebeğim oldu ama kaybettim malesef onu Allah tüm evlatlara sağlıklı uzun ömürler versin sende süper anne olarak bebeğini her zaman bağrına bas
askanne10 ubeyitsongulasya çok şükürler olsun ki bir evladım olmuştı 38 yaşımda doktor altı ayda belki bir bebeğin daha olabilir demişti yaşım 40 miyim kistim felan var diye o süreçte bu bebeğim oldu ama kaybettim malesef onu Allah tüm evlatlara sağlıklı uzun ömürler versin sende süper anne olarak bebeğini her zaman bağrına bas
BugsBunnyy ubeyitsongulasya burda gercekten bu baski cok fazla.gercekten kuruntuda yapiyor olabilir ama oyle cevaplar veriyorlar ki ustune sizin yuzunuzden bizde telas yapiyoruz diyen bile var.baslik belli otizm girip okuma. Allah iyi insanlarla karsilastirsin insallah 🙏
ubeyitsongulasya BugsBunnyy tabiki kuruntuda var olmazmı ama sonucta bu annenin icindeki kuruntu bi evlat söz konusu olunca onu uyutmaz yanlışmıyım. anlayışlı olmak bukadar zormu. aynen girme bakma okuma degilmi
ubeyitsongulasya Esto24 ad konusunda birşey diyemiyorum ben ona 7 ayda bakan var 8 ayda 9 10.. yani onemli olan isimden ziyade seslenince bakmak bence yani bu esine seslnirken bile bakabilir heyy canım baak aşkimm bebeğim kızımm diye seslneiş normal konuşmadan farklı çünkü isim konusunda bilgisi olan söylesin benim bilgim yok 🙄
ubeyitsongulasya hocalarımıza birşey sormak istiyorum bir bebek komutları nezaman anlamaya başlar.. kaç aya kadar sürebilir.. mesela al,ver, tut, at, bak ..
BugsBunnyy ubeyitsongulasya hoca degilim net bilmiyorum ama 12 aydan snr daha bilincli yapmiati oglum al ver i