Çok begeniyorum bilinçli ve sevgi dolu anneleri… Kızınız çoook şanslı. Ve ayrıca Asya benim annemin adı, kızıma koymak istedim kısmet olmadı en sevdiğim isimdir..Rabbim sizin yardımcınız olsun, eminim bu süreci en az zararla atlatacaksınız. Çünkü korktuğunuz şeyleri görmezden gelmeyip, üstüne gitmişsiniz..ben bazen çevremde bile en yakınlarımın çocugunda değişiklik görsem acaba beraber araştırsak mı, doktora mı gösterseniz diyerek ya da konuyla ilgili yazılar atarak yardımcı olmaya çalıştıgım zaman bile, sen kafayı yemişsin, senin kızın akıllı hemen anlıyor diye bizimkine hastalıklı muamelesi yapma dediler. Keşkee keşkeee her anne sizin gibi olsa, çocugunu bu denli düşünce, endişe etse….