Umay12 merhabalaaaar 😊 en son bu postı bulabildim buna yazıyorum. İki gece once ansızın salla duru yapmaya karar verdim. Gece emmeye uyanmıştı. Emdi ama geri uyumadı. Ve işte tam o an karar verdim. Beşiğe geri koydum. Biraz salladım biraz durdum böyle böyle 10 dk geçmeden uyudu. Heyecanlandım hemen. Ama neyse gece uykusu heves yapmayayım uyku mahmurluğundan uyumuştur dedim. Diğer gün oldu. Yani dün. Sabah oldu. Öğle uykusu vakti geldi. Hadi devam dedim kendi kendime. Yatırdım beşiğine. Salla dur salla dur. 10 dk da uyudu. Ve diğer öğlen uykusunda da bu şekilde uyudu. Bi tek gece uykusunda ayakta sallamak zorunda kaldım evde değildim çünkü. Bugün oldu. Öğlen tekrar aynı şekil. Ve kesintisiz 2 saat uyudu. Şimdi gece Uykusunda. Yine aynı yöntemle devam. Biraz uzun sürdü bu sefer ama uyudu. Seninle paylaşmak için can atıyorum 2 gündür. Çok mutluyum. Bakalım ileri ki zamanlar da ne olacak bilemiyorum tabi. Bu yöntemi yapmak aklımda yoktu hiç. Senin sayende oldu. Hakkını helal et 😊😍 sende son durum nedir