Umay12 Snowglobe ya o kadar sevindim ki tebrik ediyorum seni de bebeğini de canım 😘 😘 😘 😘 ben hallettim düzene girdik alıştınkızım tamamen ama diş çıkarıyor şuan biraz huysuz uyanmalar vs var ama sallamak istemiyor
Snowglobe Umay12 benim kızımın da üstler geliyo galiba. O da huysuz. gece uyandı yine 1 saat salla dur yaptım 😂 direniyorum bnde.
Umay12 Snowglobe vazgeçmeyin tabi yani ileri de Dr bozulacak hastalık diş vs derken ama sallamamak önemli 😂😂 çok sevindim ya sizi tebrik ediyorum tekrar tekrar başarınız için çok rahat edeceksiniz kızınız da rahat edecek kesinlikle
Umay12 Snowglobe hiç hiç önemli değil umarım her şey böyle güzel gider 🙏 bir haftanın sonunda da yaz bana ne kadar uyuyabiliyorsun merak ediyorum 😂
Umay12 Snowglobe bebeğinin de değişimlerini merak ediyorum onları da isterim 😂 benim kızımda büyük değişiklikler gözlemliyorum düzenden sonra çünkü
Umay12 Snowglobe daha az huysuz artık kendi başına bile oyuncaklarıyla oynar eder. Uykusu geldiğinde ağlamak yerine gözlerini ovuşturur gibi