Umay12 salla dur yaparken dalmaya yakin mi birakiyorsunuz yoksa biraz sallayip mi duruyorsunuz? Bir de durunca cok aglamaya basladi diyelim bizimkisi mesela hemen donup ayaga kalkiyor o zaman nasil bir yol izlemem gerek yatirip pis pis mi denemeliyim yoksa sallayip tekrar gevsemesini mi saglamaliyim acaba?