Bende ilk dogumumda spinal oldum ama tansiyonum düştü kotulendim genele çevirdiler ikincide direk genel istedim 3. O kadar ilgilendiler tansiyonum düşmesin diye okul koluma serum taktılar midem bulanmasin diye ilaç yaptılar özel çok rahatmis yani diğer ikisi devletteydi doğum değil iskenceymis onlar