Nediyebilirimki Ben spinal oldum iki doğumda da. Çok memnunum dogumlarımdan. Genel uyutulmak ben istemedim. Çünkü bir sürü avantajı var spinal olmanın. O anı yaşamak her şeye değer özellikle. Ben de çok korkarım diye düşünürdüm ama hiç korkmadım. Sadece ben de dogumdan çıktıktan hemen sonra bacağımın birini hissetmeye başlamıştım. Uyuşma hissi gibiydi. Diğer bacağım yok gibiydi zaten. Doktor bir iki saat sonra hissetmeye başlarsın deyince ben de başladım bile demistim doktor da şaşırmıştı. İnanmadı hatta bana. Ama gerçekten sağ ayağım yarım saat sonra oynuyordu ama sol ayağımı hala hissedemiyordum. İki saat sonra başladım sol tarafı da hissetmeye. Biran yoksa sol tarafım felç mi kalacak niye hissetmiyorum diye korkmuştum. Niye öyle oldu bilmiyorum ama benim de başımdan böyle bir şey geçmişti.