muallimebiranne 27 günlük bebeğim var. Göğsümün ucu yok ve sütüm çok tazyikli geliyor. Oğlumda inanılmaz gaz sancısı var. O sancı anlarında göğsümü tutamayıp çıldırıyordu, tuttuğunda da tazyikli gelip boğulup çıldırıyordu. Üstüne de sünnet ettirip iyice huzursuzlandı. Bende dayanamayıp sağıp biberonla verdim. Bazen delirecek gibi oluyorum. Hep ağlıyor. Sürekli ağlıyor. Uyurken bile inleyip ağlıyor. Gaz masajı yapıyorum, yediklerime dikkat ediyorum, kimyon çayı rezene çayı içiyorum. Maflor probiyotik damla veriyorum. Yine olmuyor. Emzirmeye çalışmak artık işkence gibi geliyor her taraf süt içinde kalıyor. Boğulacak genzine kaçacak diye yüreğime iniyor. Ne yapacağım hiç bilmiyorum