Lay Turkceciniz1298 4. Ay atağı. Loş ortamda ayakta gezerek emzirmeyi denediniz mi? 3.5 aylıktan 6 aylık olana dek atakta gezdirerek emzirdim. O şekilde aşmıştık
Turkceciniz1298 Lay ayaktayken hiç almıyor, sürekli loş sessiz ortam sağlamaya çalışıyorum emzirirken keşke alsa gezerken ya da ayakta çok denedim ama ağlamaya devam ediyor o şekilde. Umarım çabuk biter 🙏🏻♥️