BirAlparslanAnnesi bezinide kullanıyorum yumuş yumuş çok güzel kızım 43 günlük bir paket 1 numara 1 paket 2 numara aldım 1 i hala kullanıyoruz pişik yapmadı sleepyden daha güzel eğer bozmazsa Prima premium care benziyo tabi her bebekte farklıdır bende şu beyaz yeşil paketi var