Defne_Ceylan bence altta daha iyi canim cunku her gun veya gun icersinde daha az kullanilan bolum. Normal kismin ustte olmasi daha buyuk kolaylik herseyi kolayca alabiliyorsun, bebis kucaktayken bile 😊 ha birde turkiye’de bosch cok seviliyor benim hollandada buzdolabim bosch camasir makinem haier ama dogru soylemem gerekirse kalite olarak Bosch ve vestel buzdolabim arasinda fark gormuyorum. Yani yerli marka’da cok guzel onemli olan teknik ozeliklere ve yorumlara bakin 🍀