serebro Defne_Ceylan beyaz esyalarimin hepsi vestel memnun değilim tavsiye etmem. Annemin bosch yıllardır maşallah memnun bir sorun yaşadığını duymadım
Nergisim09 Defne_Ceylan bence elektronik şanş işi çamaşır ve bulasık makınam altus buzdolabı vestel masllahh 4sene oldu hiç sorun yaşamadım 😍🧿
1balkizannesi Defne_Ceylan Beyaz eşya buraz da şans ama benim esyalarim dan buzdolabı, çamaşır makinesi,tv Samsung ☘️ Bulaşık Makinesi ni daha yen aldm Arçelik 🌸ben aldıklarımdan Memnunum.
Pnarferah Defne_Ceylan hiç iyi yıkamıyor aldık 4. Ayından beri tamir görüyor değişim istedik yapmadılar sorun yok diyorlar ama sürekli içinde su bırakıyor hata veriyor iğrenç yıkıyor
Benekist Defne_Ceylan Profilo cok iyi marka ben Arçelik kullanıyorum cok memnunum. Ama beyaz esya biraz da sans isi derler 🥴
serebro Defne_Ceylan hiç değilim. Bulaşık makinasi hangi deterjanı kullansam da pis çıkıyor. Çamaşır makinesi çamaşırları yırtıyor…. Süpürge utuye kadar herseyim vestel birde ya🤦🏼♀️ o zaman baya indirimliydi..
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Defne_Ceylan Grundig 👌 asla vazgeçmeyeceğim bir marka. Ankastremde ferre magician.
Defne_Ceylan AyPerisiVeGokPrensininAnnesi teşekkür ederim canım ilk defa değişik markadan öneren oldun sağolasın😊