Defne_Ceylan Tazebabyy çok teşekkür ederim bir şey daha sormak istiyorum buzdolabı malzemeleri kurutuyor diyorlar nasıl oluyor birçok kişiden bunu duydum😐
Defne_Ceylan Katun evet ya bi buzdolabı en ucuz 10 bin resmen biz bide bütün evi düzeceğiz hiç bir şeyimiz yok naparız hiç bilmiyorum😐
esraesra46 Defne_Ceylan benimki profili ama bütçeniz iyiyse arcelik fln alın memnunum ama bence en iyisi arcelik tr
_Kayra_ Defne_Ceylan 4 yıldır Profilo kullanıyorum .buzdolabından çok memnunum bulaşık makinem normal çok şükür😁ama çamaşır makinem sadece yıkıyor,temizlemiyor gibi geliyor ki beyazlarim malesef beyaz kalmıyor.denemediğim deterjan kalmadı 4 senedir.tamamen makineyle alakalı
Defne_Ceylan _Kayra_ hııı üzüldüm canım zaten beyazlarda belli oluyor temizleyip temizlemediği yenisini al diyeceğim ama ateş pahası her şey malesef😐
Defne_Ceylan Biskrem hepimizin inşallah canım güzel duaların için sağolasın Rabbim sana da gönlünden geçeni nasip etsin😊
efelettin Beyaz eşya biraz şans işi. aynı model bulaşık makinesini bende de var eltimde de. O hiç memnun değil ben çok çok memnunum mesela ama alacaksanız bosch, siemens, arçelik, profilo güzel markalar
Defne_Ceylan efelettin evet en pahalı Siemens ve Bosch marka olmuşlar artık inşallah sende uzun seneler kullanırsın canım😊