Fatmasay Yavrum duygusallık olabilir de… Ani bi kaza değil ki bu Allah korusun. Sünnet yaptırmaya gidiyorsun ve sünnet oluyor. Yani zorla değil ya. :) Olacak olanı biliyorsun. Yeter ki her şey yolunda gitsin. Sen ona dua et. Kendini hazırla. Tabi ki ağlayacak. Ağlasın ne olacak. Sen ne kadar güçlü durursan bebeğin de öyle olacak bana inan. Her konuda bu böyle. Neden olduğunu bildiğim sürece ben hiç üzülmem ağlamasına. Bazen komik gelir gülerim. Sünnet için değil tabi. Ama inan o anlık ağlaması da. Acıdan mı onu bile bilemiyoruz. Bence benimki elini kolunu tuttular diye ağladı. Hiç sevmez çünkü. 😂Sonra canları yanmıyor merak etme. Çok güçlüler. Olursa bir de ilk gece huzursuzluk, bende o bile olmadı. Ağladı diye üzülme. İleride ağlayarak her şeyi yaptırır valla sana. :) Kız sen yoksa aşıda, kan almada falan da üzülenlerden misin?😬