Yarın tam 1 jafta oluyor. 9 aylık oğlum bizde yaptırdık şükür. Lokal için iğne yapılırken ağladı biraz sonrasında normal olarak işlem sırasını hissetmedi sadece yattığı için huzursuz oldu. İğmeyi vurunca 15 dk uyuşmasını bekledik sonra zaten klips takıldı 4 dakika falan sürdü çıktık eve geldik. İlk gün umduğumdan güzel geçti, sadece ilk çişini yaparken ağladı. 4 saat arayla 2 farklı ağrı kesici 2 tane de krem verdi doktorumuz kremlerin birisi ağrı kesici diğeri klips çıkmadan 1 gün önce sürüldü kolay çıkması için. Bardak koyduk altını her açtığımızda beze deymemesi için. Sonrasında bizi zorlayan uykularından ağlayarak uyandı hep normalde uyku düzenimiz çok iyidir. Çok korktum huy olarak kalıcak diye. Çığlık atarak uyanıyordu. Ama şükür eski düzenimiz dönmeye başladık. Görüntü olarak biraz şişlik var şuan. Keşke daha erken yaptıraydık nekadar erken okadar iyi ister istemez elini atmak istiyorlar altını açarken çok kımıldıyorlar. Daha küçük olsa dahs kolay olurdu diye düşünüyorum. Gözünüzde çok büyütmeyin olup bitiyor hemen bezin içinde olduğu için yara çabuk iyileşiyor 3 gün sürdü bizimki sonrasında normale dönmeye başladık.