Fatmasay 4,5 aylıkken yaptırdım ben. Daha erken yaptırsam bile güzel olurdu. Hiç sorun yaşamadım ben. İlk gece bile huzursuzluğu olmadı. İlk gün 3 kere, 2. gün iki kere Calpol verdim. Gazlı bez pansuman istemiyordum ben. Özellikle öyle doktor seçtim. Hep açıktı yarası. Bardak koyduk 3 gün. Bir gün sonrasından başlayarak her gün yıkadım. Ve antibiyotik krem tabi ki. Bir haftaya iyileşmişti. Ve lütfen gereksiz yere genele yönelme. Lokal yaptır.