Erdemim yanina girmayi cok istedik ama Cerrahi müdahelelerde yanina kimseyi alamayiz dedi doktoru.Merak etmeyin biz vidyo acarak oyaliyoruz siz ya da esiniz giremez dedi.Acmislar vidyoyu ama izlememis zaten ben hic vidyo izletmem. cok yabancilamis daha ameliyat baslamadan aglamaya baslamis,igneyide vurulunca cok korkup bayag bir aglamis