ymn hiç telaş etmeyin, oldu bitti maşallah diyeceksiniz :) ben 50 günlükken yaptırdım 1 haftada tamamen iyileşti lokal anestezi oldu ellerini tuttum, mama verdim sakinleştirdim görmek biraz üzücü tabi ama yanında olmam gerekiyo tabi ki. Normal çantanızla gidin, hastanede kağıt bardak verirler muhtemelen pipi üzerine koymak için bez bağlarken siz de önceden alıp evde hazır bulundurun. Krem verecek doktor günlük gerekli pansumanı yaparsınız, hemen iyileşecek zaten hiç telaşa gerek yok