YDM ay ancak Yazıyorum canım 😇olduk vallahi şükür 🧿 güzel geçti doktor bardak falan önermiyormuş Klips gibi bir şeyle kapattı ucunu 🌸6 saatte 1 fitil attık bir de sabah öyle akşam beşer damla kantaron yağı damlatıyoruz 😇😇uyku düzeni sapıttı tabi 😞dediğiniz gibi bir numara büyük bez aldım yanıma ,atlet ve tişört giydiriyorum.Korktuğum gibi değilmiş şükür bitti🙏🙏Allah isteyen herkese göstersin 🙏herkese yorumları için tek tek çok teşekkür ediyorum🌸