Asafimmm 4. Ayda asla önermiyorum ben çünkü en zor atak bence 4. Ay atağı. Yani sizin kendinizi hazır hissetmeniz ve aynı anda bebeğinizin en mutlu iyi günlerini seçmeniz lazım başlamak için. Ben klasik emzirdim altını değiştirdim burnunu temizledim uyku arkadaşını ve emziğini verip beşiğine koydum. Beşiğinin hemen yanında bir sandalyede oturdum. Bekledim konuşmak asla yok. Karanlık olmasına dikkat ettim ama zifiri değil. Loş ışık kullanmadım hiç gece uykusunda. Biraz durup ağladı tabi ilk günler çok ağladığında sadece kucağıma aldım. Mızırdanıyorsa hiç sesimi çıkarmadım. İlk günler 1 saatimi aldı uyutmak. Ama 1 hafta sonra 20 dakikada kendi ağlamadan uyuyordu onu hiç unutmuyorum.