Larinaz Aslında ben yanına yatmaya 1 yaşından sonra başladım yanında oturmaya devam ederdim ama 1 yaşından sonra özelliklr yürümeye başladığında çok haraketleniyor çocuklar ve sürekli ayakta durmak istiyorlar. Böyle benim kolayıma geldi ben yatınca oda yatması gerektiğini biliyor ve oyuna çevirmiyor. Uyku saatini ciddiye alıyor. Yani tamamen benim kolayıma geldiği için. Ama sorun teşkil etmedi hiç. Dışarı çıktığımızda benimde yanına yatmam gerekmiyor uçakta otobüste emziği ve uyku arkadaşı yetiyor kendi uyuyor.