Oznur_0708 Umay12 diş çıkarma huysuzluğu veya hastaysa eğitimi vermeyin diye yazıyor kitapta canım bizimde diş huysuzluğumuz var bu yüzden bekliyorum
Umay12 Oznur_0708 bizim 3buçuk aylıkken kabardı dişleri canım şuan beyaz ucu gözüktü gözükecek o yüzden arada vuruyor öyle her zaman huysuzluğu olmuyor eskisi gibi
Oznur_0708 Umay12 bizde geöen hafif ateş boğazda kızarma gördü dpktor dişte böyle şeyler yaşadınız mı ?
Umay12 Oznur_0708 bir kere ateş yaşadık sadece canım biz. Salyası çok var parmak el sürekli ağızda oyuncaklar ağzında diş etleri kabarık artık ucu gözüküyor az az
Oznur_0708 Umay12 ben kabarık olup olmadığını anlamıyorum nasıl cahilsem doktor dişten yapıyor dedi eliyle muayene etti
Umay12 Oznur_0708 bende anlamamıştım canım tecrübesisiz malesef ikinci çocukta hepsini biliyor olacağız
Lina12345 Umay12 merhaba kızımı ayağımda sallayarak uyutuyorum bır ıkı kez besıgıne koydum çok ağladı uykusu cok vardı ama uyuyamadı siz nasıl başardınız
Umay12 Lina12345 canım ısrarla piş piş pat pata devam ettim zamanla alışıyor ilk gün kırk dakika sürdü direndi hep daha sonra bu süre azaldı inan ki sende başarabilirsin ağlıyor diye bırakma o sallanmak için ağlıyor unutma
Lina12345 Umay12 pat pat derken poposunamı pat pat yapıyım yani dokunayım mı yoksa kucagıma alıp sakınlestırıp gerimi koyayım. Kucaga alıp geri koydugum da sonu gelmedi bende ayagıma geri aldım