Umay12 başarmayı isterim ama ya nasip 🤭ama yan komşumun oğluna hayranım kınıyorum anam benimde 6 aylık oğlum onun oğluna çeksin diye neden mi söyleyeyim 7.aydan buyana şuan 18aylık kahve içiyoruz bebeğinin uyku saatine denk geldim birseferinde ben oğlumu yatırım hemen geliyorum dedi anam kahveyi neye yaptın soğur ya uysun öyle yapardın dedim yok 5sn geliyorum değince benn şok oldum neyse geldi eee uyudumu saniye içinde dedim yooo biz 1aydır böyleyiz oyun parkı beşiğine koyarım emziğin ağzına veririm bu şekilde kendi kendine uyur dedi anam hakkatende öyle ya 18 aylık halen aynıdır biz otururken gider beşiğine bırakır gelir he bide uyku eğitimi falan vs de vermedi he o kadar üsengeç ki arkadaş vay canına yandım diyecek tarzdan🤣🤣