Seymayna merhaba, öncelikle uykusu geldiğinde ayağıma aldığımda önce bi onu yatıştırmak adına 15-20 saniye kadar sallıyordum sonra duruyordum ve ayağımdayken pışpışpış diyerek bir elimle de poposuna veya sırt üstüyse eğer karnına pat pat yapıyordum bebekler belli ritimlerden hoşlanırlarmış bunu bi yerde okumuştum. Mızmızlanıp ağladığında tekrar sallıyordum ağlaması durunca hemen duruyordum yine pışpışpış ve karnına patpat devam bu döngü taa ki mayışmaya başlayıncaya kadar böyle oluyordu . Artık oğlum uykuya yenik düşmeye başlıyordu son kez ağlıyordu bende sallayıp tekrar duruyordum ve gözleri hafif aralıkken uykuya tam dalmadan artık patpat ile uykuya geçmesini sağlıyordum. Yani amaç sallanarak da değilde sallanmayarak uykuya geçmeyi öğretmek kendi kendine dalabilmesini sağlamaktı. 6 gün sonra oldu 🤲 6. Gün ayağımdan indirdim sadece patpat ve pışpış yaparak uyuttum ama tabi şuan pışpış müziği ile uyuyor bu beni rahatsız etmiyor çünkü evimizin çevresi çok sesli en azından sesleri bastırıyor iyi oluyor.