18811938 küçükken çorba yapıyodum. Ciğer, kırmızı kapya biber, biraz bulgur, soğan pişirip robottan çekiyodum. Sonra haşlayıp vermeye başladım ama onu çok sevmedi hem de sert oluyodu. Şu an kasapta küp küp böldürüp porsiyonlayıp buzluğa arıyorum. Yapacağım zaman da kızgın tavaya atıyorum bir iki döndürüyorum kapatmadan da biraz zeytinyağı ekliyorum üstüne yumuşacık oluyo. İnşallah bunlardan birini sever🙏🏻