Saziyersin ben aldım 6numara aylık paket olandan aldım ilk başta sleepy oranla daha memnun kaldım ama paketin üst sırası bitti alt sıraya geçince baZı bezlerde ortaya doğru çöktü içerisi bi daha alır mıyım bilemedim açıkcası.
ya benim oğlum büyük yaptığı çiş oranı fazla anca bu kadar oluyor galiba bilemedim yani.
ama denebunu da gelen bimin bezi bebem natural ve önlemi deneme şansımız olmuştu onlar tabi 4numara 4aylık bi oğluşum daha var memnun kalmıştım o zaman. Şimdi ona canbebe aldım canbebe de güzel beğendim fakat pişik yapmadığı sürece en uygun ne bulursam onu alacağım yani beze bu kadar para vermek gerçekten zoruma gidiyor.