YgmrEzel Saziyersin denedim beğenmedim lastik izi yspmıyor ama cırtları çok dandik bence can bebe gibş o da çok kötüydü. Şuan prima ve molfix dönüşümlü kullanıyorum .
UMUTUMM___ Saziyersin Molfix 2 numara var elimde açılmamış paket 📦 uygun veriyorum ihtiyacı olan yazsın 🤍
ezogelinn Ahsenimveben anladım teşekkür ederim bende başka siteden sipariş verdim suan molfix kullanıyorum umarım oda yarar
etipuf Saziyersin 5 numara kullanıyom ben kalıpları primayla aynı 11-16 kg yazıyo Zatem ama 10 kiloykende 5 numara kullanıyordum
Cercem Saziyersin evet gece gündüz kullanıyorum bana bir sorun çıkarmadı emişi dokusu güzel illaki lastik izi yapıyor ama rahatsızlık verecek boyutta değil
BirAlparslanAnnesi BirAlparslanAnnesi güncelleme!!! İlk zamanlar gayet güzeldi şanstanmıdır nedir sızma yapmadı ama sonradan asla memnun kalmadım 🤦🏻♀️ Regli dönemimde bezi bende denedim ki iyiki denemişim hava aldırmıyo felaket bir durum bu 😐