Saziyersin Baby turvo kullaniyoruz memnunum bebem natiral denemek istiyorum sızdırma lastik izi sorunu yasadiniz mi yada memnun musunuz?
BirAlparslanAnnesi Saziyersin valla dünden beri bunu konuşuyoruz burada bende çok merak ediyordum. istersen bi aratıp postları oku yorumlar baya iyi bende bugun sipariş verdim bakalım
Ahsenimveben Saziyersin aynı durumdayiz turco kullaniyorum sindi bebem natural sipariş etyim yüklü miktarda kullananlar memnunmus naturali
Iclalgoleli Saziyersin valla biz yeni bir paket bitirdik çok beğendim 19 aydır ilk defa sleepyden başka bir bez pişik yapmadı
Saziyersin BirAlparslanAnnesi paketleri de buyuk oldugu için bakıyorum suan trendyildwn siparis vermeyi düşünüyorum a 101 de daha uygunmus ama online sayfasında suan yok
BirAlparslanAnnesi BirAlparslanAnnesi güncelleme!!! İlk zamanlar gayet güzeldi şanstanmıdır nedir sızma yapmadı ama sonradan asla memnun kalmadım 🤦🏻♀️ Regli dönemimde bezi bende denedim ki iyiki denemişim hava aldırmıyo felaket bir durum bu 😐
Saziyersin Ahsenimveben bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama baby turco bu ara fiyatları yükseldi oyuzden sanki daha uygun gibi geldi hic değiştirmedim birde bezini oyuzden bebeğiniz kac kg kac numara siparis ettiniz
sivenazyazici Ahsenimveben bende turcodan geçiş yaptım fiyatlar artınca ve çok memnunum bebem naturalden hiç sorun yaşamadım fiyat olarak da daha uygun diye onu tercih ettim şuan
Ahsenimveben Saziyersin fiyatlar uçmuş resmen 14 aylik 11 kilo.gibi 6 no siparis ettim 80 adet 100 tl bebem natural 27 ocakta a 1p1 e geliyor baby turco bak istersen 48 li 70 tl galiba 6 beden
Prensess_annesii Saziyersin şimşek marketler var İstanbul da 96 li 5 bedeni 65 liraya aldım İstanbul’da iseniz haberiniz olsun
etipuf Saziyersin 5 numara kullanıyom ben kalıpları primayla aynı 11-16 kg yazıyo Zatem ama 10 kiloykende 5 numara kullanıyordum
Prensess_annesii Saziyersin molfixten geçtim. Kızım çok su süt içer oyuzden gece Molfix te olsa bazen tasabiliyor. Bebem natural guzel beğendim. İstanbul da şimşek marketler var 96 lisini 65 liraya aldım 4 paket stok yaptım
UraSsmom Saziyersin Gündüzleri kullanıyorum gece de Molfix kullanıyorum. 1 kez gece denedim sızdırmıştı. Lastik izi her bez kadar oluyo, ben 1 numara büyük kullanıyorum bezleri daha rahat oluyo
Saziyersin Ahsenimveben biz 5 e geçecez 4 sıkmaya başladı bacaklarını yavrumun trendyola bakıyorum baby turco aldı başını gidiyor stoklu almıştım önceden suan az kaldı oyuzden daha uygun bezlere yönelmek istiyorum
ezogelinn Ahsenimveben o fiyata hangi siteden aldınız acaba birde benim kızımda 11.5 kg 5 no kullanıyorum bunun kalıbı mi küçük
Prensess_annesii Gulkizim cuma.gunu aldım 5 numara. Bugün baktım 75 lira olmuş ama diğer sayfalara göre yine çok karlı Trendyol marketten alıyorum