Itsybitsyspider
Sizinle tartışmaya hiç niyetim yok...olmazda huyum değil..ayrıca saldırmadımda !!
Ben sadece geçerken yorumunuz dikkatimi çekti..o konuşulanlardan rahatsız olduğunuzu söylediniz.".yarım insan olmak vs" benim öyle bir görüşüm yok ama şuan sizin yaptığınız onların söylediğle aynı sizde normal doğumu kötülüyorsunuz...
Daha öncede de başka platformda bildiğim için size yazmak istedim.. kötü doğum hikâyeleri okuyunca bazıları etkileniyorlardı..
Kalkıpta kimse demiyordu.ben bunları yaşadım, sende aynısını yaşayacaksın diye bir şey yok...neyse artık benim yazma sebeim açık belli ...kimsenin ne yaşadığı beni ilgilendirmiyor.sadece " momdakilerede anlatın " cümlenize istinaden yazdım...