_AyAz_ ben de normal doğum yaptım ama doğumdan önceki muayenede doktoruma çok dikiş atacaksanız sezaryen yapın en azından daha çabuk iyileşiyor dedim, o da çatın çok dar değil hiç dikiş atmayabilirim bile dedi. ben kizilay hastanesinde doğum yaptım, 1 dikişle taburcu olduk hastaneden. ama normal doğum psikolojik olarak çok yoruyor insanı, suni sancıyla doğurdum saat başı elle muayene etmeleri bile beni sinirsel olarak çok yıpratmıştı bu konuda anlıyorum sizi. çok geçmiş olsun. 🌸