_AyAz_ Yanlış anlamayın ama normalde bu kadar zorlandıysanız sezeryan sizi mahvedermiş. Çünkü 7 kat kesiyorlar ve buna rahim de dahil. İç kanamadan felce kadar yan etkisi var. Bu arada ben 25 saat doğum sancısı çektim :) Kesik olmadı kendi doğal yırtığım var ona da 3 dikiş atıldı. Hayatımın en zor saatleriydi, beni sezeryana alın diye yalvardım. Sonrasında da zorlandım. Ama pişman değilim. Sezeryan olan arkadaşım şu an benden daha kötü dertlerle uğraşıyor. Doğum genel olarak zor bir şey. Normali sadece sezeryana göre daha rahat. Ama sonuçta içimizden bir bebek çıkıyor. Kolay değil yani...