_AyAz_ ölü susuz normal doğum ve spinal sezaryen olarak 2 doğumum var. Normalim berbattı evet lakin 4. Ayda kendimi ancak toparlamış olsam da, sonrasında hakkaten doğum yapmamış gibiydim.Geçiyor merak etme.
Spinal sezaryenim de, normal doğumdan döndü 3 gün sancıdan sonra. Oğlum 8 aylık,ve bazen öyle ağrılar çekiyorum ki keşke 4. gün de sancı alsaydım zor mor bir şeyler deneseydik dediğim oluyor.
10lt bidonu kaldıramıyorum.