Ugggg Alyask üç aylık iğne vurdurmustum ama üç ay doldu adet düzensizliği yaptı şuan hala doncem emzirmiyorum sütüm yok spirale gelince oraya alakalı hiç bı yöntem uygulama asla yaptirmam
Sevgi1 _AyAz_ valla gülüm benim de sezeryan 3 ay olcak bı göbek var sezeryan göbeği mi ne karnimin içleri agriyo hala üzülme yani hiç iyi değilim bnde çok sinir oluyorum
Sevgi1 Elizbkrc aynn bence yalan söylüyorlar ben 10 günde anca kendim kalktim 2 günde millet ev kaldiriyo bilmem ne
MuhammedAmine Sevgi1 ben 15 gün belimi doğrultamadım kambur yürüdüm sezaryenden sonra bende anlam veremiyorum 🤷♀️ Yalan söylediklerini düşünmüyorum sanırım acı eşikleri baya yüksek
Hazal22 MuhammedAmine sanırım bu biraz bünye meselesi.benim acı eşiğim çok düşüktür kan verirken aşı olurken bile bayılmıslıgım vardır acıyo diye.ama sezaryen sonrası ağrı acı hiç bi şey cekmedim ertesi gün kalktım sonrasında da her hangi bi sıkıntı hiç yasamadım .8ay oldu tek şikayetim gitmeyen göbeğim
Kumsallina Elizbkrc cok bilmiş derdi senimi gerdi benm yazdığımı fesatsn ki fesat anlıyon biz kötü anlamda demiyoz baskasının yorumundan kendini öne ckr o dilini içine sok hadi sana kalmadı benm ne yazdgm etgm bilmişşşş
Elffth _AyAz_ aaaa niye o kadar dikmişler benimki çok kolay geçti 9tane dikişim vardı üniversite hastaneleri hep böyle deney aleti olarak kullanıyorlar
Alyask Ugggg üç aylık ıgne bende düşünüyorum sağlık ocagındamı yapıyolarbıde emzırenlere yapılıyodur heralde dımı
Ugggg MuhammedAmine gene yanlış normal doğumu öve öve bitiremiyolar ama ovulecek kadar rahat bişey değil
Tugce0395 Tubutubu herhalde bünye meselesi bnde sezeryan oldum 3-4 saat sonra uyuşukluk geçince hemen kalktım yürüdüm hiçte ağrım sızım olmadı şükür yani herkes bir degil
Tubutubu Tugce0395 yani demekki ben cok zorlandım uyusuklugum gecince 5 saat agri cektim bagira bağıra
Mmbd Kumsallina ben de 7 aylik hamileyken tasinmistik bide isime ara vermistim ama zaman gecitmek icin haftada bikac gun kucuk bi Ek is yapiodum o Beni cok kosturdu Iyi Ki Oyle olmus hastaneye vardigimda 4cm aciklk vardi saat 12ydi 3bucukda oglum kollarimdaydi
ozgecicekoglu Mimaranne bebeğim iri olduğu için sezaryen oldum akşamına bağdaş kurup bebeğimi emzirdim ertesi gün hastaneden çıktım hiç ağrı yaşamadım izimde belli bile değil
Benkmmki Anlasılan yalnız degılım🤦🏻♀️Normal dogum dıkıs yerlerınde et parcası gıbi buzusup olan varmı ıkı ay oldu dogum yapalı o sekılde zamanla gecer mı acaba
Ugggg Alyask saglikocaginda emziren için uygun demişti ebe ama benim sutumun azalmasında etkisi var sanki
Benkmmki Alyask gercekten mı doktora gıttım umursamaz sekılde dikişten kaynaklı dedı ne kadar zamanda duzelıyor