_AyAz_
Normal doğum tabikide en iyisi yine olsam yine normal doğum yaparım.. Herkes için normal doğum geçerli değil bana iyi gelen normal doğum sana kötü gelmiştir. İmtihan. Ve doktoru iyi seçmek lazım. Erkek doktora doğum yaptırmak zaten haram. Helal ve haramı gözettiğimiz müddetçe ALLAH hep yardımcımız elhamdulillah 🌹
Sıkmayın canınızı geçicek bu günlerde💜