Valla arkadaşlar ben çevrendeki Doğum yapacak herkese tek tek söylüyorum ne yaparsanız yapın ama asla üniversite hastanesinde Doğum yapmayın öğrencilere asistanlara öğreticem diye sizi kobay yapıyorlar rezillikten başka birşey değil her gelen açılma varmı diye parmak atıyor psikoloji diye birley kalmıyor Allah’a şükür sonunda bi mucizeye kavuşuyorsun da herşeyi aZda olsa unutuyorsun